The only way is through

Tisdag morgon

Kategori: Vardagslivet

God morgon!
Jag har ändrat lite i mina rutiner och eftersom det blivit lite höstfeeling ute så har jag börjar se Nyhetsmorgon till frukosten. Med lite tända ljus och ruggit väder så är det helt idealist (JAG ÄLSKAR HÖSTEN). Gårdagen var jättetrevlig. Vilade en massa och sen åkte jag till familjen i Aspudden, gick rätt smärtfritt faktiskt :)
Sen firades fina syster som gjort goda tårtor och garderat dom på sitt konstnärliga sätt. Det var väldigt roligt att träffa lite släkt & familj, tänk att nästa gång så är jag mamma :)
Väl hemma så blev det en lite längre promenad med Lillen, han hade varit gnällig och lite orolig enligt Robin så vi tog ett rejält varv runt gubbis. Det visade sig att han nog hade magont då han bajsade tre gången och det var rätt löst. Var väldigt skönt väder då, nästan så jag frös lite. Vi tittade lite på R som dömde också innan det var dags att gå hem igen. :)
En glad nyhet, jag fick min validering godkänt - både APL (praktiska) delen men också på prövningen där jag fick C! Glad tjej behöver inte oroa sig över skolan på typ tre månader!!
Såhär ser jag ut oftast, men det är okej när man är supergravid haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: