The only way is through

Måndag morgon

Kategori:

Godmorgon!
Våren har totalt exploderat i Stockholm och ALLA känner av pollen. Helgen har varit händelserik. I fredags åkte jag och Kevin till Maja & Tobbe, vi fick äta gott och uppdatera mig innan det blev en promenad hem igen.
I lördags vart det en sväng i farsta, sen.mötte jag Robin och vi käkade på maxi medans Kevin sov i vagnen. Sen tog Robin och Kevin en promenad för att kolla fotboll medans jag solade på balkongen.
På kvällen var jag bjuden på bröllopsfest. Karin, min barndomsvän från skolan, gifte sig och hade sin fest i Farsta Gård. Där träffade jag även Frida som var min bästa vän i många års tid (vi är såklart vänner idag men bor drygt 50 mil från varandra), och Ellen som även hon stod mig nära. Kevin var hos faster som bor 5 minuter bort. Vid tolv så kom hon och skjutsade hem mig och lill-killen. 
Och så igår var det konfirmstion. ALDRIG igen att jag sitter igen med ett småbarn i 1 1/2 timme i kyrkan där det ska vara knäpptyst.. Eftråt var det fika i närliggande hus och det var jättetrevligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: