The only way is through

Onsdag kväll

Kategori: Vardagslivet

Blev väldigt skärrad nyss när jag läste att fransk polis gått ut och varnat föräldrar från att lägga upp bilder på deras barn på Facebook. Det var en massa anledningar men så var en också om pedofiler och sexualförbrytare och jag spydde lite i munnen. Så nu funderar jag på att göra bloggen lösenordsskyddad för jag vill lägga upp bilder på kevin här, det är ju som en dagbok/bilderbok som jag kan gå tillbaka snart 8 år och se tillbaka på mitt liv och nu även Kevs. Vi får se hur det blir.
Idag har jag pluggat och städat, sen kom Robin hem och jag smet iväg till gymmet. Är i en extremt omotiverad träningsperiod just nu och kände att jag inte tog i som jag skulle så på slutet körde jag 15 minuter crosstrainee på högt motstånd så svetten rann. Så jäklar skönt!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: