The only way is through

Tisdag

Kategori: Vardagslivet

Blogg.se appen har inte fungar i helgen och det är ju sååå jobbigt att logga in på nätet haha. 
Helgen har varit mysigt! I lördags träffade jag och Kevin Keno och hans son. Vi promenerade till Starrmyran som är en 4h gård i hökarängen. Sen traskade vi till en till park och därefter vart det hem för mig. På eftermiddagen kom Klara och var här hela kvällen, vi lagade chicken fajitas och kollade film.
I söndags promenerade jag och Kevin till Skogskyrkogården och bageriet "Bakgården" och handlade bröd och minisemlor. Så bjöd jag på lunch och semlorna till föräldrarna som var här och mös. 
Sen kom Robin hem och han hade klarat domarkursen och är nu godkänd att döma i division 6. ♡
Igår tvingade jag med till gymmet med Ida, det blev ett kort pass men stolt över att jag ens tog mig iväg. Efter en snabb frukost på café Voltaire så var det hem och plugga samt tvätta.
Nu är kevin uttråkad så måste underhålla, vi hörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: