The only way is through

Torsdag morgon

Kategori:

Snart är jag i mål med dom här två kurserna. Alla uppgifter inlämnade och alla godkända och färdiga utom en som jag väntar på betyg på. Imorgon görs provet i etik och nästa vecka  (fortfarande inget datum..) görs provet i samhällsbaserad psykiatri. Därefter har jag kurs i socialt arbete och sen it inom vård och omsorg och så ska specialpedagogik 1 prövas. Det känns lugnt, jag har till slutet av juni på mig :)

Kevin har börjat ställa sig i krypställning, men därefter vet han inte hur han ska göra så han försöker hoppa fram mer benen haha! Han pratat extremt mkt, det är b-ljud och prova rösten som gäller.
Sen två dagar tillbaka så sover han i sin säng tills han väcker mig på natten och då lägger jag över honom hos oss.

Men nu ska jag mysa vidare i sängen ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: