The only way is through

Måndag natt

Kategori:

Jag har verkligen noll inspiration att blogga. Dessutom finns det hundratusen andra saker jag vill lägga min tid på. Som till exempel idag så kom jag ÄNTLIGEN iväg till gymmet efter nån vecka av att vara sjuk osv. Efter en halvtimme ropades jag till mini-sats och fick pussa på en mammakrank liten Kevin. Det blev handla och så hem för att käka lunch. Nu mera ha jag druckit en Smoothie och ätit nåt digistivekex eller så till lunch men idag blev det kycklinglår med sallad.
Sen efter ett bad åkte jag och mötte min kompis Micke och hans son som är en månad äldre är Kevin.
Vi handlade i Farsta, jag kom hem med en nät-napp som man kan fylla med bär och annat gott som K sen kan suga på och mumma i sig den goda saften :) 
Efter en promenad till Farsta Strand så sa vi hejdå och jag åkte hem för att tvätta.
Jag tror jag satte mig första gången och bara slappade vis 6-yiden när Kevin sov och det varade typ 15 minuter innan det var tvätt och mat som skulle fixas. Så ni förstår att den tid jag har ägnas åt allt annat är bloggandet.
Men jag ska försöka lägga upp bilder och skriva lite ändå men som sagt är det inget jag prioriterad.
Etik-kursen är avklarad och jag gick ut med ett B, nu väntas prov i samhällsbaserad psykiatri nästa fredag och så har kursen socialt arbete börjat.
Mer så var min minifamilj på överraskningsfest för min kusin Tommy och hans kompis Martin, Kevin skötte sig jättefint och tog folkmängden och allt ljud riktigt bra :)
Sen på torsdagen innan dess var vi hos farmor Ann och firade hennes födelsedag. Jag åkte dit själv med Kevin och hade panik men överlevde bussfärd. Hos farmor blev det för mycket för kevin och han fick skriksttsck men var glad i stunder. 
Kevin kan nu mera ställa sig i krypställning och gunga fram och tillbaks samt komma från sittandes till krypställning.
Sist men inte minst så har min älskade syster flyttat hemifrån i helgen, henne ska vi antagligen till på onsdag - spännande ☺

Kommentarer


Kommentera inlägget här: