The only way is through

Fredag eftermiddag

Kategori:

Vad har jag gjort den här veckan som passerat?

Tränat! Jag har även varit duktig och bara ätit godis på helgen (sjukt svårt med tanke på mitt beroende).

Hängt på krogen! Min goda vän Micke fyllde 30 år och det firades på Göta Ark som var vårt hak på den gamla goda tiden. Innan dess åkte jag och Robin till hans mormor där vi grilllade och hängde med hans mormor, mamma och syster med familj!

Blivit bränd.. Gårdagen spenderade vi i Farsta Gård från typ 12-18 var vi ute.. Hela tiden frågade jag dom vi hängde med om jag var röd på näsan men alla nekade. Kom hem och såg att huden var skållad.. Evil!

Klippt av mig håret.
Eller jag tycker det, det sjukaste är att jag är nöjd. Som ni vet har jag ju fobi för kort hår haha!

Bokat resa! Den 25 augusti åker min familj till Grekland med svägerskan + familj, Kim och även Kevins farfar hakar på! 

Mer så har Kevin fått en tand och ännu en är på gång!

Mu ska jag ner och möta pappa, tror vi ska köra flaten runt :) hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: