The only way is through

Torsdag kväll

Kategori:

Nu är även denna dag slut. Det känns som jag borde vara död.. antar det är hormonerna och en gnutta envishet som håller mig vaken.
Jag har iallafall lyckats skicka in en uppgift idag, blev dessutom rätt nöjd och förväntar mig inget mindre än ett C. Om jag inte hade haft en sån tidspress så hade jag lätt kunnat skriva upp den till er A för jag fick in ett skrivarflow. 6 av 8 uppgifter gjorda och om en vecka ska allt vara inlämnat och ett av proven ska skrivas.
Sen startar min näst sista kurs "socialt arbete" som jag ser fram emot.
Mer idag förutom vardagsbestyren så har Tobias och Maja varit här. Maja önskade renskavsgryta som jag gjorde, åt typ ingen själv för kevin var jobbig och jag var för trött för att känna hunger. Tobias hade köpt thaiboxning shorts till Kevin, han var ju där i typ 2 månader nyss - fett söta! 
Nej nu sova innan jag spyr av trötthet! Hade♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: