The only way is through

Fredag förmiddag

Kategori:

Jag är trött. Inte sova-trött utan i huvudet-och-ensa-in-i-själen-trött. Kevin somnade vid 9 igår för att sedan sova 30 minuter och sen vakna igen. Jag gick ut på en vagnpromenad som varade över en timme men han somnade ändå inte. Tillslut slocknade han 00:30 och jag tackade gudarna. Smart som jag är så har jag gjort köttbullar m tomatsås men också köttfärs till taco så lunch och middag finns färdigt. Vardagsrummet är dammsugat och jag har tagit bort vardagsrummsbordet o gjort en mys&lek hörna till Kevin. Så det enda jag egentligen måste göra är att handla grönsaker till tacosen samt åka förbi farsta och köpa sånna där kabelklämmor (Kevin har dragit bort en massa sånna) och lämna in två uppgifter till skolan.
Så önska mig lycka till och att jag får lite ny energi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: