The only way is through

Onsdag natt

Kategori:

Gjorde ett stort misstag och drack kaffe alldeles för sent så här ligger jag och är inte ett dugg trött. Men efter gym, städning och bus med Kevin så deckade jag och han bredvid Robin när han kom hem från jobbet och sen vaknade jag och var tröttast. Moa kom hit och jag gjorde kyckling med rotfrukter i ugn och tzaziki till. Hon matade Kevin och han åt snällt upp ALL sin mat! Sen vart det fika (aja baja på mig). Kevin gav upp efter sin välling och somnade i min famn.
Det är läskigt hur mycket jag älskar min plutt, jag kan typ inte vara på dåligt humör nära honom. Märker det tydligast när jag är arg på Robin och ska (som man gör) visa upp det genom att tjura, slutar ändå med att jag ler och skrattar med mina killar♡
Det var iallafall hur mysigt som helst att träffa Moa, hon är verkligen värdlens finaste vän och jag är så glad att vi hittade tillbaka till varandra♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: