The only way is through

Lördag morgon

Kategori: Vardagslivet

God morgon pussmunnar.
Det har regnat här, vilket vi tycker är skönt för då är det tillåtet att ta det lugnt på rummet och glo film.
Vi fick en ganska rejäl chock igår när vi gick till stan, det var verkligen jobbigt att bli incheckade hela tiden från tonåringar till gubbar och alla försökte få en att va med dom.. Försäljarna var jättejobbiga också och det ledde till att vi gick snabbt och utan att vilja kolla i deras affärer. Tillslut hitta vi en BK som vi åt på och sen vågade vi oss in i två affärer, jag köpte en jättefin Christian Audigier- tröja och virena köpte två t-shirts och en tröja.
På vägen hem förföljdes vi av två små tonåringar på moppe, som skrek massa äckligt åt oss. Mitt beslut var att dom var luft och ignorera psykningen varav dom hämnades med att åka förbi och ta mig på rumpan!!!!
Dock lyckades jag smälla till hans arm hårt (i hopp om att han skulle ramla av) och sen skrattade jag åt dom så man kan säga att jag vann det psykningen men USCH va arg och äcklad jag var! Fattar inte, dom var typ 14-17 år och trodde man kunde göra som man vill! Fyfan vad jag kände mig nedvärderad!
Väl på hotellet så beslutade vi oss för att dricka vin, vi hade ingen korkskruvs öppnare så vi gick till kiorren bredvid och han va snäll att hjälpa - min nyfunna gamle vän!
Så satt vi på balkongen resten av kvällen, spelade kort, drack vin och åt pistagenötter.
BRA AVSLUT :)
Nya tröjan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: