The only way is through

Tisdag morgon

Kategori: Vardagslivet

Hej!

Igår blev det inte alls yoga på morgonen, jag klarade inte av det själv.. Usch jag måste jobba lite mer på socialfobin, även fast jag kan åka omkring på tub tåg och buss själv och torg är inte så jobbigt längre så förstör dehär för mig - jag vill så gärna börja träna och då ska inte sånt stoppa mig!

Blev hur som helst träning, fast på gym med pappa & Klara på friskis. Va riktigt kul och jag lyckades (på något skumt sätt) gå varvat med springa på band i 20 min? Med tanke på rökning och att jag flåsar i trappor och uppförsbackar så var jag FETT DUKTIG!
Blev styrka också och Ellen va där och pusha på :)
Lyckades klämma in en solning också, wei!

Nu ska jag ned och fika på G med Virena som alltid, älskar att det blivit en vana! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: