The only way is through

Måndag morgon

Kategori: Vardagslivet

Juz listen to some Snoopy fucking daaaawg... Gillar mina morgonritualer - vaknar och går direkt och duschar, kommer upp, fixar frulle, sätter mig vid datorn och matar mina fiskar i happyaquarium (nörd javisst!) samtidigt lyssnar jag på ny musik, därefter inlägg här och/eller kikar runt på väl valda sidor sen fixar jag mig och springer till skolan.. I skolan är det egentligen skitsamma att jag hinner i tid sålänge jag får 9 och 10 kaffet.. Sånna här småsaken gör min dag, det låter larvigt men jag behöver dessa små struktureringar för att orkar stockholmsstressen - hur gör ni?

Nu är det 25 minuter kvar tills mitt tåg kommer så det är dags att börja göra sig iordning.
Ta med er paraply, det regna!

musik:
Snoop Dog - Youre Gonne Luv Me
Snoop Dog - I Wanna Rock
Laura Marling - Devils Spoke

Kommentarer


Kommentera inlägget här: