The only way is through

Lördag morgon

Kategori: Partej



Helgen händelser: I torsdags åkte jag & Moa hem till Isaksen och chillade galet. Efterfesten blev hos Danne.. Påväg dit blev jag och Moa uppraggade av en dövstum jävel var liiite roligt bara :P Han blev glad när jag gjorde mitt namn på teckenspråk haha.
Kvällen slutade iaf att jag sov hos Moa.
Igår segade vi fett mkt för av nån jävla anledning var vi bakis (?).. Vi skulle åka till Bandängen å bara softa med på bussen dit träffar vi Isaksen av en slump och han skulle till ravet som var i flaten.. Han skulle åka taxi dit och erbjöd oss att följa med.. Han var till och med så snäll att han betalade inträdet!
Ravet på flaten var nice, lite kallt och inte lika mkt folk som det brukar va men utan tvekan var sommarens första rave lyckat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: