The only way is through

Natt

Kategori: Vardagslivet

Suck och stön, jag kan inte sova! Har nu i en timme legat i sängen och verkligen försökt, men det är helt omöjligt, skulle inte takigt den där power napen i dag!

Imorgon ska jag och mamma åka till Kista och shoppa lite, efter det ska vi äta lunch med pappa på nån asiatisk resturang som hete typ "pong" eller nåt...
Sedan ska jag antagligen på fest, funderar på att ringa W och I så kanske ja möter upp dom.

Har jag föresten berättat att jag ska klippa mig på torsdag ? Funderar på att klippa nån spacad och helt nytt, men jag får se hur det blir. Ska iaf färga håret...

Nu ska ja titta film och sedan försöka sova.

Good night, Sleep tight! 

Kommentarer

  • agneshka säger:

    hej pårej:P kul att du ska klippa dej, hur ska du färga det? =)

    2008-03-05 | 21:06:11
  • Anonym säger:

    Jag klippte lugg och färgade i tre olika färger brunt.. :)

    2008-03-06 | 07:24:38
    Bloggadress: http://majalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här: